De retour

Hemma igår natt! Fick en extra dag med långpromenad på stranden, lite extra solbränna och sista klämmen ur Spanienresan. Shit vad den inte blev som man hade tänkt sig, men underbart ändå.






Här kommer två lånade bilder på världens härligaste hotell, som var som en stor inhägnad villapark med en massa bungalows som låg frånskilda från varandra. Senare kommer det komma bilder från min och S telefon. Vi hittade en leading hotels of the world-bok på hotellrummet och körde vår tävling som vanligt, vem har varit på flest hotell? Fick den här gången en till tävlande som antagligen slog mig och S i alla fall på den Afrikanska delen av de listade hotellen. Jag försöker beta mig igenom the leading-hotellen så smått men det kommer bli min ruin, sanna mina ord.



 
               





                




S var förresten salig. Han sa att han aldrig har varit så bortskämd i hela sitt liv. Mitt hjärta gick sönder lite då.

Min solbränna var skitbra och jag var ansvarsfull som fan tills igår. Nu har mina vader börjat fjälla lite, typiskt. Förhoppningsvis håller jag mig fräch ett tag till.

Här är det ett lätt ösregn och jag är rätt sugen på att åka hem till mig och röja upp ordentligt. Det behövs en grundlig städning och när man för en gångs skull är laddad så kan man lika gärna ta tag i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0